De ware handelwijze van overheid 

Zo tijd voor wederom het wegkijken van de overheid, bij noodgevallen danwel crisis situaties. Iets wat mijn kinderen Piet Geert Teun en lizette, nu inmiddels in de leeftijd van 14,13,11,9 jaar.Piet geboren met een darmafwijking genaamd Hirschsprung,deze is een  aangeboren afwijking,alles komt voor hun erg zwaar als deze zoon Piet op 24 oktober 2009,door schoonzus Lia Kanters de vrouw van buurman Cor Kanters,hem uit de handen van moeder trekt,waarna zij in het bijzijn van haar ouders tegen de grond wordt gewerkt,terwijl Cor en Andre beide broers van mijn inmiddels exman me probeerde te killen nek werd dichtgeknepen, haren uit hoofd getrokken, ik had in de gierput moeten belanden,echter is hen dat niet gelukt.Echter begint dan de ware horror, kinderen willen niet naar de vader,triest genoeg maar alles met een rede,gezien de overheidsinstanties hier keer op keer falen,en moeder door vele malen aangiften te hebben gedaan maar keer op keer geseponeerd. Moeder knokt tegen een boerenfamilie in haar eentje,als een leeuwin.Ze komt op voor haar kroost die door bureaujeugdzorg te Helmond naar de kloten wordt geholpen, schade op schade oplopen.Tot op heden is Piet inmiddels 14 jaar zijn hele dikke darm kwijt,er was een voogd in beeld William Norp werkt tot op heden nog bij bureaujeugdzorg in Helmond. Welke losse handen hebben had en tevens mijn volleybaltrainer is geweest,dus een bekende van gezin wat wettelijk niet mag ivm belangenverstrengeling. Naar kinderen luisteren,dat woord kennen ze niet bij bureaujeugdzorg, kinderbescherming etc.Eerst doden dan in de krant hadden we maar…..,dat is de werkelijke handelwijze van politie en justitie inclusief de instantie en instellingen. Zo ook de dochter die op een bepaald moment laat blijken pijn te hebben,op een niet normale plaats, ik krijg haar bij de omgang en ze vliegt met om de nek,huilend.Hoe zwaar voelt dat voor een ouder die keer op keer zich moet verdedigen tegen de instanties,wat blijkt haar hele vagina is knalrood letterlijk,ga je naar politie aangifte doen, krijg je weer te horen je zit in een vechtscheiding, gvd geen euro, en hij wel met narcistisch en trekken.Waar is nu de bescherming van de burgers wederom door politie?Echter worden de kinderen nooit gehoord,en de aangifte niet opgenomen, hoe hou je vertrouwen in deze corrupte falende overheid. Iets wat ik me tot op heden vaak afvraag.En overzicht houden op een veehouderij ho maar,je wordt omschreven als een lastig persoon,je mag je niet inzetten voor de veiligheid van de kinderen, dikke pech dus Vincent Kanters,wie aan de kinderen komt,komt aan mij.Waarom moet het keer op keer weer over de ruggen van kinderen.Hij wist niet wat communicatie in hield,met zijn ex vrouw de moeder van deze 4 kinderen.Geert werd op 9 jarige leeftijd voor straf in een zaaimachine gezet,vier flinke snijwonden tot gevolg, zo ook op beukenhout gegooid noemde zijn broer een grap,al had het kind rugschade .Waar zijn de instantie dan en een voogd in beeld William Norp, die de kinderen tot op heden niet in bescherming heeft genomen, de vuile klootzak,die zelf losse handen had,sprak uit ervaring,na wat hij mij allemaal aan had gedaan tijdens de volleybaltrainingen, komt vervolg.Daarom dat ik ga voor een ander nederland met het hele wanbeleid van de overheid die zwakkere en kinderen stelselmatig en doelbewust schade toebrengen. Alles is te vinden op http://www.wilnu.nu, ook mijn dossiers. 

Leave a Reply

