Politie Nederland, ware kleuterschool 

En wederom komt het maar weer eens naar boven,hoe onze bananenrepubliek te werk gaat.Op T.V. blijkt de werkelijkheid hoe corrupt de politie in nederland nu werkelijk is.Het arresteert er maar op los als het om bikers gaat,echter mogen die vuile Marokkaanse jongeren laten zien hoe close hun banden zijn met het ware pedomaffia van Nederland. Eerst is het Den Haag, nu ook wederom het falendsysteem in alkmaar,waar eerst doden moeten vallen voor er in gegrepen wordt.En dat vuil tuig speelt mooi toneel op de politiewagens daar in Zaandam,gewoonweg schandalig de werkelijke handelwijze van politie en justitie in eigen land. Zwaar corrupt vult de zakken van de moccroleden,en kijkt daarom vrolijk weg hoe hun zich misdragen in Zaandam.En maar klagen over de motorclubs etc,terwijl hun gewoon mensen  zijn met een hart van goud,zij komen op voor de medeburgers en kinderen, daar faalt menig Instanties En instellingen in,en te zot voor woorden politie weigert wederom een aangifte op te nemen, terwijl de politie dit verplicht is om te doen, dus politie en justitie vertrouwen, dat is bij menig burger geschaad, heb geen vertrouwen in het corrupte falende overheid beleid in nederland, schandalig gewoon.Het doelbewust laten lijden van kinderen in een onveilige situatie, slachtoffers niet serieus nemen, echt te vies voor woorden dit alles,wat bij menig burger dus,ook bij mij de antwoorden al heb,het geloof in de politie in Nederland.Geloof ik niet meer in,ze staan te showen met de hangjongeren in Zaandam.En kijken toe hoe er eerst doden vallen voor er enige vorm van actie komt,niet vreemd dat de burgers de bikers als ware helden zien,zo zie ik het ook kom gvd niet aan mijn naasten noch aan kinderen want je komt aan mij, brothers dikke knuffel van mij en mijn kinderen Piet,Geert,Teun en Lizette,we houden van jullie toppers.Daarom blijf ik voor gerechtigheid gaan net als jullie,meer is er te vinden op http://www.wilnu.nu, waar ik me actief inzet voor een ander nederland. 

Leave a Reply

